Senin, 26 September 2016

Daftar Tangga Lagu Barat Galau Terbaru

Asal penyanyi Ne-yo dan sehingga kini saya tidak tahu beliau Ne-yo ia kaya masih mahu muat turun gimana:P lelaki, jadi Sabrina versi aja deh yaa? GAK papa ya? OK yaa?
Lagu ini, paparan di sebelah beliau suara lembut, Sabrina kita sentiasa. Makna Lagu Barat adalah bingungin masih membuat saya, intinya adalah mengenai lelaki sahaja yang boleh tidak bergerak hidup. Cliche tetapi touche.

Senarai Main yang penuh kontroversi belom pula membalas ada lagu ini. Saya suka lagu ini, malah sebelum saya tahu Celine Dion,Lagu Galau Maroon 5 dan itulah yang UDA. UDA saya suka lagu ini sebelum aku walaupun belom pernah denger nama B.o. B dan politik. Lagu ini adalah kira-kira masa yang saya melancarkan kelas pertama SMP. Suaranya adalah Hayley Williams ia membuatkan jatuh cinta Lagu Barat Terbaru setengah mati. Covernya Sam Tsui juga OK banget besar mendapat gali! Walaupun Lirik lagu kaya berulang chorusnya Indonesia, tetapi bener bener gak-boleh membuat bosen.
Avenged Sevenfold - I want see you tonight
Avenged Sevenfold - Brompton Cocktail
Avril Lavigne - Innocence
Bruno Mars - Grenade
Bruno Mars - Talking To The Moon
bruno Mars - When I Was Your Man
Britney Spears - Everytime
Celine Dion - My Heart Will Go on
Celine Dion - The Power Of Love
Coldplay - Fix You
Chritina Perri - Thousand Years
Chritina Perri - Arms


Versi asal lagu itu, Phil Collinst, tetapi saya lebih seperti versi Mariah Carey. Taulah suara kontroversi Carey, jenis kaya dengan Tangga Lagu Barat Terbaru Hero (kegemaran mama + I). Tetapi versi asal juga bagus kok. Kontroversi tersebut kebanyakan dari lagu ini adalah lirik. Gambaran keseluruhan makna nyerempet sama lagu Bruno Mars ia akan hujan. Nyeritain tentang 'aku' yang tidak akan dapat hidup tanpa 'anda'. Lyrics separa ini pada asalnya: "Bagaimana boleh saya berjalan kaki membiarkanmu? Apabila semua boleh saya lakukan ialah menonton anda meninggalkan. Kerana kita telah berpisah dengan gelak ketawa dan kesakitan dan bahkan menitiskan air mata."

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar